Hoe waardevol zou het voor je zijn om je volledig te kunnen richten op de werkzaamheden die je het liefst doet, terwijl ik de rest voor je regel?
Bij een samenwerking is het belangrijk om helder te hebben wat het oplevert. Misschien vraag je je af hoe het zou zijn als je bepaalde taken niet meer zelf hoeft uit te voeren, maar voelt het moeilijk om deze verantwoordelijkheden los te laten. Ik begrijp dat dit een belangrijke stap is en denk graag met je mee over de mogelijkheden.
Mijn werkwijze is eenvoudig en transparant:
Intakegesprek: Tijdens een vrijblijvend gesprek bespreken we jouw wensen, behoeften en doelen.
Offerte: Als er een klik is, ontvang je een op maat gemaakte offerte. Hierin geef ik inzicht in de kosten en de overeengekomen werkzaamheden.
Samenwerkingsovereenkomst: Na akkoord wordt de samenwerking officieel vastgelegd en kunnen we van start gaan.
Het inhuren van een virtueel assistent kan een strategische keuze zijn om meer tijd en focus te creëren voor jouw bedrijf.
Voordelen voor jou:
Ik ben flexibel inzetbaar, al vanaf een paar uur per maand. Dit maakt het mogelijk om mijn diensten te gebruiken voor zowel doorlopende ondersteuning als voor eenmalige projecten.
Ik ben een ervaren professional die maatwerk levert, afgestemd op jouw specifieke behoeften.
Als zzp'er werk ik onafhankelijk, wat betekent dat ik niet in loondienst ben. Kosten voor sociale verzekeringen, personeelskosten en persoonlijke ontwikkeling neem ik voor eigen rekening.
Ik werk voornamelijk op afstand, zodat je geen kantoorruimte hoeft in te richten. Bovendien worden er geen reis- of verblijfskosten in rekening gebracht.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.